joi, 20 mai 2010

arta mea

Nu mi-am putut da seama pana acum ca traiesc printre niste cidtatenii, fara gandire si fara pic de talent. Sun ironica la adresa lor deoarece sunt niste greseli ale naturii in adevaratul sens al cuvantului. mi-a luat mult sa-mi dau seama ca sunt un copil al artei, care traieste prin puterea talentului. Nu am apreciat niciodata omenirea. Toti sunt niste nimicuri fara pic de gandire... Desigur ca exista oameni care au inteles arta, sunt oameni pe care mi-am dorit dintotdeauna sa-i intalnesc si sa-i admir... Aste este rasa umana... Noua rasa umana. Ma relaxez cantand.. sau pur si simplu iau un creion si o foaie si incep sa asez pe hartie gandurile, sentimentele mele, intr-o maniera artistica, desenand sau pictand. Sunt ca un fluture prins in panza unui paianjen infometat... parca toata lumea se intoarce impotriva mea iar eu ma inec in uitare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu